2 ställen att bo på

Nu vet jag hur läget ligger till. På fredag är jag ägare till 2 lägenheter. Coolt!
Perfekt, då behöver jag inte slagga hos nån i helgen för då kan jag sova i MIN lägenhet!
Kom och hälsa på mig i tomheten vet ja!

Idag ska jag på stan en sväng och drömma mig bort i alla inredningsbutiker. Kanske råkar handla nåt, sånt kan man inte bestämma i förväg. Är väldigt sugen på att köpa prydnader från Cult Design. Dom har väääldigt fina saker.
Har just kollat på Ikeas hemsida. Jag vill dit. Snarast!

Ikväll blir det 3 timmar på gymet med "Stin-Örjan". :P




Men nu har klockan blivit dax att gå tillbaka till nakna damen. Hej hej!
(ps. en sån klocka har jag)

Kommentarer
Postat av: liza

hejsan hoppsan!
åå vad kul för dig=)härligt! jag är ju redan hemma...trist!
Blire part ihelgen???
kramar

2007-04-27 @ 09:25:53
URL: http://kookaburra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0