Finfrämmen

Idag fick jag finfrämmen. Pia, Erret, Sandra och lilla Anja.
Anja hjälpte mig att städa. Åtminstone flytta grejer från ett ställe till ett annat. Nu ligger ett av batterierna till tv-dosan under tv-bänken. Praktiskt och bra, där kan det få ligga ett tag.

Nu är min börs återfunnen. Tack syster! Nu kan jag handla nåt. Typ mat vore lämpligt och ett busskort.

Var på combaten idag. Fel instruktör, så det var inte lika roligt som vanligt. Men nu kanske jag och Idan har fått ur oss våra aggressioner från helgen iaf. :P Förhoppningsvis

Nu sitter jag här mitt i natten igen. Varför gör jag det? Nu kommer jag knappt få mig ur sängen imorgonbitti. Eller det blir väl ingen skillnad till alla andra mornar iofs. När ska jag lära mig att stiga upp i rätt tid? Troligtvis aldrig.

Imorgon får man oxå finfrämmen. Då blir det att se Kill Bill! Men då måste jag nog ta fram batteriet, annars kan det bli lite problems..

image105

Sötunge

image106

Kolla in coolingen i mina brillor.. Mamma Sandra och tant Erika i bakgrunden.

Nu är det sleepytime. Nattnatt

Kommentarer
Postat av: Pia

Anja är sötast

2007-04-24 @ 09:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0