Grattis Mandy

Vad gör jag uppe redan? på en söndag dessutom. Nu är det nåt som inte stämmer.
Jag till och med vaknade helt av mig själv. För ca en halvtimme sen. Igentligen var det så att en viss syster skulle dyka upp hemma hos mig kl 7 pga att vi har tvätttid, men eftersom systern har väldigt svårt att vakna tidigt om mornarna fick jag gå och hämta henne. Nu har vi suttit i soffan ett tag för att vakna till. Snart ska vi bege oss till Floravägen för att tvätta och äta en gemensam frukost.

Valborgs idag, Ska bli roligt. Middag, brännboll och övriga aktiviteter med dom allra bästa, kan det bli bättre? Synd bara att jag typ fortfarande är bakis efter helgens galenskaper.
Tur att jag hade Amanda som fick agera sympatibakis med mig hela gårdagen. Hon fyller år idag förresten. Så ikväll ska vi fira. Grattis kungen Amanda!

Även Grattis till kungen kungen!

image109image110


Kommentarer
Postat av: ida

det är måndag idag, bara så du vet ;)

2007-04-30 @ 16:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0