Ny design

Checka in den nya designen! Snyggt va? Fick lite experthjälp. Tack Nicklas! :)

Nu ska vi prata helg och den har bestått av enbart fest. Vähäääldigt roligt.
Enligt horoskopet Joanna läste skulle jag bli våldsamt förälskad. Åtminstone hitta nån slags ny låga inom mig. Och när det gällde fest skulle den dagen göra hela veckan gladare.
Jag blev inte våldsamt förälskad vad jag vet. Men faktiskt så gjorde den dagen veckan mkt gladare. Har som varit en kass vecka förutom nu i helgen. Och det håller i sig fortfarande. Nu går jag runt och strålar. :D

I fredags var det fest hemma hos mig och Ida. Kom mkt folk på besök och vi hade väldigt roligt. Åtminstone så hade då jag det. Gick ut på Olles med Ida, Karin och Yo. Men då började jag och Ida bråka. Som vanligt. Vi måste sluta upp med det där. Kanske börja slåss eller nåt istället. Haha.

image80

Husfrun Maya?

image81

Yo och Ida

image82

Erik, Gustav och Ida

image83

Mandy och Erik

image84

Amanda, Viktor och jag

image85

Karin, Joanna o Ida

image86

Brudar

image87

Britney och Mandy

image88

Olala

image89

Folk

Ojdå blev rätt många bilder där och då har jag inte ens börjat med lördagen. Får väl ta o göra det då...

Direkt jag vaknade kände jag mig stressad. Skulle hinna med så mkt kändes det som.. Pia hade sin taekwondomatch som jag skulle kolla på och innan det hade jag en hel del städning, packning och annat kul att ta hand om. Städningen uteblev och packningen fick bli som den blev. Skyndade iväg till matchen för att upptäcka att jag skulle bli sittandes på den där träbänken i hela 3 timmar. Det hade dragit ut på tiden såklart. Och tyvärr förlorade hon. :/
Efteråt blev det bråttom. Snabbt in i bilen och 13 mil senare var vi framme i Skellhell. Svängde förbi kusin Jens som fyllt 30, fick mig lite smörgåstårta. :) Sen stressade jag iväg till Vickan och Denise för mer festligheter. Dom var då redan på g när jag dök upp, men det tog inte lång tid för mig att komma ikapp. Alla 3 blev väldigt fulla och väldigt väldigt fnittriga. Skrattade åt precis allt och ingenting.
Sen gick vi ut på Balzac. Längesen jag var där. Träffade bl.a Johan Nyström och det resulterade i att jag nu har 2 gubbar ritade på min rygg. Ett väldigt fint konstverk, kanske borde göra en tatuering av det. Haha
Efter en liten diskussion med en människa, gick jag hem till syrran. Kraschade på soffan och sov med kläderna på under en minifilt. Alltid lika roligt att vakna så morgonen efter.

image90

Pia i rött

image92

Mayan innan fest

image93

Vickan o Denise

image94

Jag o Vick

image96

Denise o jag

image95

Humöret var på topp

image104

Det togs väldigt mkt bilder den kvällen

image98

Ingen kommentar

image99

Som sagt, mkt skratt

image100

På väg ner på stan

image101

image102

Statyn

image103

Ryggritare Johan och jag

Den här dagen har gått rätt fort. Vaknade halv 12 men trodde klockan var 8. Åkte hem med Danne vid 2-tiden. Hjälpte han bära lite möbler. Ikväll har jag varit hos Berghemsgrabbarna. Var grillning inplanerat, men innan jag for dit upptäckte jag att jag glömt börsen i Skellhell. Känsde ju jävligt onödigt. Blev ingen grillning för mig. Tur att Tompa hade gjort en supergod pizza jag fick äta av. :)

OJ, är klockan så mkt? Jag har visst ingen koll på klockan idag. Jag måste nog gå och lägga mig. Och så har jag ju den där texten att läsa till imorgon. Ojdå.. Jobbigt. Jag tycker vi säger Godnatt!

Förresten folket, jag tycker endel av er är lite dåliga på kommentera. :P

Förresten 2, jag har färgat håret och är sjukt nöjd med den nya färgen. Nån nyans mörkare. I like it ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

alltså, jag har nåt himla utökat medlemskap på bloggen men jag fattar ingenting!!
what to doo?!

2007-04-23 @ 08:30:25
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: Tess

hej hopp!

oj vad snyggt det blev med det svarta! hur gör man så med mönster å grejor? färg kan jag ändra men inte mer än så. synd att vi inte hann ses igår.. men nästa helg!

ha det! puss å kram!

2007-04-23 @ 09:28:15
URL: http://theresiaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0