Så snart

Idag får jag igen min börs. Vilken tur jag hade att Pia skulle till Umeå idag. Då slipper jag låna pengar. Jag må ju säga det att jag har en väldans tur i att få igen mina grejer jag hela tiden slösar bort.

Sen har jag kommit på en sak idag som jag inte riktigt tänkt på. Eller rättare sagt min mamma kom på det åt mig. Att jag ju faktiskt kanske får lägenheten redan till helgen. Det är ju toksnart ju. Jag har som gått o tänkt att det är ju länge kvar i och med att jag inte kommer bo där särskilt mkt i början. Men ja det är ju faktiskt riktigt nära. Vore jättebra om jag kunde få den redan i helgen.

Förresten så ska kanske ett gäng grabbar från Kaplanskolan tapetsera min lägenhet. Min morbror jobbar där och kom på det att det vore en smart idé. Hur komiskt är inte det? Då slipper Matte. :) Värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0