Tisdag

Imorse blev jag väckt av att Danne ringde. Bra det för annars skulle jag säkert kunnat sova hela dagen.
Pga ett evigt tjatande av en viss syster (nämner inga namn) som ville ha bilderna från helgen blev jag tvungen att söka minneskortläsaren. Och det var bra, för i och med det städade och sorterade jag hela bokhyllan. Nu är det snyggt och prydligt och inte lika mkt. Hittade dessutom kortläsaren och systern kunde få sina bilder.

Om ca en timme ska jag och Amanda ta en promenad. Lär väl ta ett tag för vi har nog endel att skvallra om. Inte setts sen förra veckan ju.
Ikväll ska jag tvätta. Så oerhört inte roligt.

Igår kom jag hem från Byske. Var på skolan. På kvällen var jag och Ida på combaten och efter det en promenad (och lite fusksol). När jag kom hem blev det O.C-maraton.

Här kommer några bilder från helgen.

image30

Denise

image31

Vickan

image32

Nicke o Henke

image33

Systrarna B

Kommentarer
Postat av: liza

Ååååå vilka söta systrar=)Häsla till systeryster från mig=)

2007-04-03 @ 19:55:16
URL: http://kookaburra.blogg.se
Postat av: Pia

tack för bilderna, sis! :)

2007-04-03 @ 22:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0