Big update!

Ja då va man 22 då. Har jag ju faktiskt varit i 3 dagar nu. Och näe, som vanligt känns det ingen större skillnad. Skulle va värre om jag tagit ett skutt mellan 21 och 29 eller nåt sånt. :-S

Lilla Boss är fortfarande hur söt som helst. Lika busig, lika mysig, lika fin, lika bäst! Idag fick han träffa Totte och Tyra. Det gick inte så bra. Dom bara fräste på lillstackarn. Hur kan man fräsa åt en sån sötsak. Fast ja det är ju deras revir förstås. Men dom får faktiskt lov att vänja sig.

Här kommer mera bilder på Bossen! :)



Visst är han söt? Behöver knappast nämna att han är en linslus. Eller är det jag som kanske vill att han ska vara det. :P

Eftersom jag nu varit så jäkla kass på allt vad uppdatering heter på sistone tänkte jag att jag kan ju alltid lägga in lite bilder iaf på allt som hänt. Men jag orkar inte skriva om allt.


Burman/Holmströms-party

 Lycklig vinnare av Fia med Knutt - Farbror Tommy
 Middagen mamma gjort var suverän
 Mamma :)
 Lekar under kvällen, bl a boll i hink
 ...Och pilkastning
 Kan sammanfatta det som en rolig kväll


Shopping i Luleå med syrran




Lite senare samma kväll, reunionfest från 2004 vid älven:

 Sis
 Ida, Linn o Danne
Julia O Chrille
 kusin Sven



Party hemma hos mig


 SB
 Ida, jag o Vickan
 Empan o Ida
 Matte o Pia
 Kusinerna Burman på Statt



Station 8

 Pia, Julia, Maria o Ida
 Idan o jag
 Jag och Elin
 Lina o jag



Avslutningsfest campingen

 Den eviga väntan
 Syrran klättrar
 PAINTBALL!! Jag och Pia posar
 Joppe och jag
 Delar av The beachcrew


Min o Julias fest

 Lina och Theresia
 Ida o Cissi
 Vickan o Denise
 Pia o Matte
 Värdinnorna Julia o Maya
 Jag o Matte
 The sisters




 En random bild som ville va me



Det va typ hur många bilder som helst. Det får räcka för ett tag.
Skönt med helg btw. Men nu ska jag gå hem.
Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Pia

Tjolahoo!
BRA att du har uppdaterat! Tur att du fick sitta hemma hos mig i flera timmar o tjollra på. :D
Du måste nog komma oftare så att vi bloggberoende har nåt att titta på :)
Många fina bilder (fast jag känner ju igen de flesta :P)
Puss o kram , vi ses ikväll!

2007-08-18 @ 12:17:53
Postat av: idos!

shiiit vad många bilder, kul att se, jag ska sno massor har jag tänkt :) Hoppas ni får kul ikväll!
kram!

2007-08-18 @ 16:31:54
Postat av: ida!

jag orkar inte svara på alla dina kommentarer men jaa jag har blivit en sån bloggnörd att jag bloggar från mobilen t.o.m!!
iintet bra!
hörs när jag kommer hem!
du måste ju få din present snart också ;) Den bara väntar!!

2007-08-19 @ 17:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0