Bla bla bla, armen

Jag får bara låna Pias dator ifall jag uppdaterar bloggen. Så ja, det är väl bäst att göra det då. Man ska inte ge sig på äldre syskon. Kan sluta illa.
Jag måste verkligen ta och fixa internet till hemmet. Men det har som inte varit så behövligt i sommar. Det kan ju bloggen bevisa genom hur dålig jag varit på uppdateringen.

Idag har det inte hänt så riskuseligt mycket. Har jobbat i mellan 9-18. Fick se Sunes jul. Hur KUNG är inte det på en skala? Håkan är verkligen bäst. -bla bla bla, armen-

 Han är för övrigt 24 år nu den lillkillen. Ojdå. Inte så liten längre med andra ord.

Sen hände en liten tråkig sak. Vi blev tvungna ringa ambulansen då en unge flög över cykeln och landade med ansiktet i marken. Men jag hoppas det gick bra iaf..



Ikväll tog jag och Theresia en promenad till Ica Maxi. Den vägen har jag aldrig förut gått. För varför skulle man igentligen GÅ dit? Det var iaf en trevlig liten väg vi gick på. Upptäckte en liten lekstuga som såg ut som huset i Mumindalen. Den va grymt! En sån borde du skaffa till Wilson, Nikey och Spalding Tommi! hahaha
Hur som helst började det spöregna på vägen till Maxi och vi beslöt oss för att gulla efter skjuts av Daniel. Då kunde vi dessutom passa på att inhandla lite nödvändigheter. Jag vet inte riktigt om skvallertidningar räknas som nödvändigheter, men toapapper gör väl det iaf? :D 

Efter prommisen blev det lite skvallerläsning. Om hur skabbig Britney är, hur man ska rädda Lindsay, om hur Jenifer försöker ta Brad ifrån Angelina osv osv. Mkt intressant. :)

Nej, Pia räcker det nu? Har faktiskt skrivit jättemycket. inte ens du kommer orka läsa det här. Men tack iaf för moroten! :)

Kommentarer
Postat av: idos

24 år?!?!? ooj shit, hur ser han ut nu då?!?!
kanske man ska styra upp håkanbråkan lixom....!!
skvallertidningar är alltid nödvändiga!!
NAttinatti!

2007-08-21 @ 23:39:39
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: Maya

Ja du, Idan han verkar tyvärr gått upp i rök. kunde inte hitta en endaste liten annan bild på han. Such a shame!

2007-08-21 @ 23:41:23
URL: http://mayan.blogg.se
Postat av: idos

vi får helt enkelt smyga iväg och tjuvfota! papparazzi nästa!

2007-08-21 @ 23:50:57
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: Pippi

haha, maya! klart jag orkar läsa!
jag är ju blogg-beroende! Bloggarna är det bästa som hänt mig som älskar att hänga på internet. :)
Hihi, dessutom var det bra att du satt vid datorn så länge så fick jag lite annat gjort (som att öka på berget på byrån :S)
Vi ses imorgon när vi hämtar väskan!
kramiz

2007-08-22 @ 00:19:13
Postat av: Pia Puss

http://wwwc.aftonbladet.se/noje/0708/01/NOJE-01s36-svenssongammal-872_438.jpg
http://www.cinema.de/film_aktuell/filmdetail/film/?typ=inhalt&film_id=6620
helt omöjlig kille att hitta bilder på! var tvungen fortsätta leta efter du farit... :P
Närmare än så där kom jag inte. :(
får hålla ögonen öppna! men han verkar mest dubba filmer nu, så chansen att hitta bilder är nog väldigt små.
puss puss

2007-08-22 @ 02:23:50
Postat av: Tomsy

Jag ska dra iväg till Beijer byggmaterial och köpa lite virke, spikar och färg...snart har vi ett eget muminhus på Stippan! Ohh wee...

2007-08-22 @ 11:46:13
URL: http://www.mimmos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0