Julen 07

Uppesittarfest

     Paketleken
  Grattis födelsedagsbarnet Jimmy!
  Sing Star
 

Uppesittarkväll med Pia och Mattias

   

Julafton

        

Juldan
Hade visst inte mkt bilder från den kvällen. Inte många minnen heller för den delen. Men det är en annan historia.

 

Fika på Waynes
Med Julia, Linn o Pia

 

Shoppingtur till Piteå med syrran
Hittade en hel del fynd.

 

Sen blev det Byske under kvällen för att hänga med Vicke, Nicke å Petter. Men innan det tog jag mig en liten titt på Sandras och Fridas nya bebisar. Supersmå och supersöta!

 Sandras bebis som ännu inte fått något namn, men kallas "Lillasyster"
 Fridas Konrad.


Julen kom och julen gick. Fort har det gått, men mysigt är det alltid.

Nu vankas nyår. Bir käk med Vickan, Nicke, Vera och Ludde. (Jag = 5:e hjulet) Sen vidare till Ursviken till en fest som sägs ha karaeoke. Blir kul! Förutom att jag har gått och blivit förkyld. IGEN! 3:e gången på kort tid. Inte alls särskilt roligt. Om den då bara kunde bryta ut på riktigt nångång så kanske jag slipper den sen.


Ikväll har jag, Pia och Matte ätit supergod Tacogratäng, sett film och byggt ett hopplöst jobbigt pussel. Lär väl bli klart nångång nästa år. Haha

I förrgår var jag, Ida o Pia på bio och såg Förtrollad. Otroligt bra film. Se den!


Kommentarer
Postat av: Pia

Hej Mayo!
Vad fint du har bloggat :)
Jag känner igen nååågra av bilderna... hahaha. De flesta!
Det var trevligt med pussel igår. Kul att göra nåt annat än bara slöa i soffan jämt!
Vi ses nästa år o bygger klart! ;)
Puss

2007-12-31 @ 11:05:42
URL: http://piabur.blogg.se
Postat av: Ida

Tack för några trevliga meetings i jul:) Du är välkommen till Umeå när du vill! Särskilt den 12e;)
Puss o kram!

2008-01-02 @ 22:51:57
URL: http://idos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0