Världens flyt

Jag har fått jobb på Glitter på Citykompaniet!
I onsdags var jag på arbetsintervju och den verkar ju ha gått bra eftersom dom idag ringde för att meddela att jag fått jobbet. Nu innan jul behöver dom mig bara som extrapersonal men efter jul öppnas en fast tjänst som jag hoppas på att få. :)

Det va nog allt jag hade att rapportera på nyhetsfronten idag. Men det tycks vara så att jag har ett väldans flyt just nu. Hoppas det inte vänder. :)

Jag känner bara att jag glittrar extra mycket just nu! ;)




Kommentarer
Postat av: ida m

det kommer passa dig som handen i hansken att glittra runt där ;)Grattis!

2007-12-04 @ 15:07:26
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: Julia

Oh, congrats! =) Får man som kompis lite personalrabatt..? ;) Ses om ca 20 dagar=) Kram

2007-12-05 @ 23:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0