Bilproblems

Lanternan börjar äntligen ta sig. Var riktigt roligt där i torsdags. Mkt folk men verkligen KASS musik. :/
Hoppas det bättrar sig till nästa torsdag. :) Har inga bilder än, eftersom jag sitter i kiosken.

Imorse blev jag tvungen ta bussen till jobbet, för igår pajade min älskade Nissan. Jag o Julia var på väg in till stan. Menpå väg dit började det låta konstigt och lukta bränt däck. Vi steg ur och checkade läget, såg absolut inget fel. Ringde Matte som trodde det var något med handbromsen. Vi körde vidare och upptäckte inga fler problem. Tills vi kom på macken och skulle tanka. Gick inte tanka, bad en kille om hjälp och när han försökte for all bensin under bilen. Ooojdå. Jag och Julia drabbades av panik och bad efter mer hjälp. Kom ut en kvinna som sa att tanken rostat. Jahapp. Inget mer körande för min del i fortsättningen. Kunde iaf ta hem bilen efter många om och men.  Men bussen hädanefter. Inte så roligt, men vad gör man...



Ikväll vore det trevligt med lite fest. Och så blir det nog ska ni se. :) Station 8 ikväll! Tjohej!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag har också haft en Nissan. En Nissan Sunny-94. Jag sålde den förra sommaren.

2007-07-14 @ 10:13:35
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: R

ojoj det där har jag ju glömt att fråga om ;P
buss är sämst....tjaao!

2007-07-15 @ 14:01:44
Postat av: Mli

Va skönt att höra. :) Han ääär ju så söt.

2007-08-19 @ 21:36:21
URL: http://crazyhappy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0