Karlsson på taket

Hallå alla festglada! Idag känns det genast bättre.
Yran var rolig. TROTS ingen fattade att jag var Karlsson på taket. Alla ungar bara gormade efter Pippi-Ida! Fast ja, det var rätt skönt att ligga i skuggan. Haha.
Och det roligaste var nog att hoppa hoppborg. :D Var kanske huuur längesen som helst som jag sist gjorde det. Och det var verkligen roligt, men jobbigt för benmusklerna. HAHA




Ikväll ska jag och Ida ut. Inte hade jag väl såna planer. Men vips vaps ändrade jag mig, så nu är det fest för fulla muggar. Utgång station 8.
Det va allt för mig idag. :)
Over and out

Kommentarer
Postat av: Mli

Jag tror jag såg en bild på dig på apberget eller nått :) Jag har ingen dator hemma just nu så jag har inte hunnit lägga ut nå fler bilder. Men de kommer snart. Har ju en bilddagbok också som du kan kolla ibland. :) Nej det är ju inte så länge kvar nu :)

2007-07-18 @ 22:33:23
URL: http://crazyhappy.blogg.se
Postat av: Filip

Jaa !! Det var ju hur kul som helst på yran !

2007-07-24 @ 11:16:47
Postat av: Tess

hej gumman!
längesedan jag kommenterade här! förrutom att inte tala om mitt bloggande. I suck. Klart att jag vill bli delägare i ditt bobcompany :) lät som en toppenidé, men det är nog svårt att slå igenom här uppe eller? men det skulle verkligen behövas en sådan i den här lilla staden. och sånna som är poppiga.. ha det så kul i helgen! gissar att du ska till pite ikväll? puss å kram

2007-07-28 @ 16:35:26
URL: http://theresiaandersson.blogg.se
Postat av: jessica

Haha asså du och ida såg verkligen ut som kungar när nu var utklädda! :D nog för att jag tycker att Karlsson på taket är rätt hemsk på ett sätt. så var du iaf söt! =)

2007-07-31 @ 00:06:33
URL: http://jwi.blogg.se
Postat av: Pia Pepp

MAYA!
Dags att uppdatera! SKÄRPNING!!!
Ses hos dig imorgon. puss

2007-08-01 @ 00:52:17
Postat av: idos

har det inte hänt nåt sen Karlsson?!?
Skärpning Burris!

2007-08-06 @ 21:48:16
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: Storasyster

Maya Maya Maya!!!
Har du slutat att blogga?
Nu har det ju snart gått en månad utan uppdateringar från din sida!
Vad händer?
Kom hit o låna datorn...
Puss

2007-08-08 @ 10:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0