Orka läsa det här om du kan! ;)

Kan tänkas att jag har varit världens sämsta bloggare på sista tiden. Gör en snabb uppdate. :)

FESTIVALhelgen har kommit och gått.
Kan så här i efterhand säga att fredagen var 10 ggr roligare.
Sammanfattning fredag:
Förfest hos Vickan, E-type, karuseller, roligt folk, lite dans o lite galenskaper. Allt var frid och fröjd. Inga konstigheter, bara kul.

   
image203
 

Ok, inte dom snyggaste bilderna. Men man kan inte va beredd på allt.

Sammanfattning lördag:
Kung förfest med Pia, Anton, Robin, Emma och nå randoms. 50 minuters prommis me syrran från Mullberget till Vitbergsvägen. Normalt sett tar det högst en kvar att gå. Det var väl som det roliga.
Inne i nåt tält på dansgolvet föll nån över mig och spillde samtidigt ut en hel cider över mig. Det resulterade att det plattade håret blev krull och sminket flög bort. Dessutom fick jag kanske världens största BLÅMÄRKE på skinkan. Det är inte litet, I swear!!!! Och ont gör det, FORTFARANDE!
Efter att ha sett Melody club en tvär så tappade jag bort alla och kände mig allmänt besviken på kvällen. Dels för ciderfallet, dels för att jag missat alla artister jag velat se, inte åkt några karuseller och dessutom tappat bort alla. Och rätt vad det var, dimper det ner jäkla FÅGELSKIT på armen. Jag som gått hela livet och varit rädd för fågelskit. Hur stor är risken att just JAG ska drabbas av hela festivalområdet? det var helkasst. Sen var som kvällen redan körd. Men jag fick åtminstone langos och en glad överraskning. :D

    
    
  

Det var den helgen det. Nu så här i efterhand har jag gått och blivit förkyld. Inte så konstigt kanske. Skojar inte när jag säger att jag är hesast i världen. Kör en repris från förra sommaren, för då var det likadant. Att man då aldrig lär sig.
Trodde även det skulle bli lugnt ett tag efter det här. Det höll sig 2 dagar. I tisdags var jag o syrran på Make up rådgivning och efter att ha blivit festfina kan man väl inte göra annat än att gå ut en sväng? :)

  
image222
 image218

  

Efter lite glassande i parken blev det LANTERNAN!

image224
   

När jag vaknade morgonen efter tänkte jag att jag verkligen skulle spara mig från fest till torsdagen. Men ju längre onsdagen gick så blev jag och Ida mer peppade. Fanns ingen anledning att inte parta när det är ett sånt fint väder. Så jag, Ida och Linnea slängde på partykläderna. Förfest hos mig på "terassen" sen Station 8. Även Cissi dök upp. :)

 
 Cissi
 Linnea
 Ida
   

Igår, torsdag var det såklart LANTERNAN som gällde. Men Lanternan var till en besvikelse denna gång. Väldigt lite folk. Men jag tror det kan ha nåt att göra med den nya ägaren, tyvärr.. Musiken var iaf GRYM! Ni kan ju gissa vart jag spenderade min kväll. Antagligen på dansgolvet!!!

   
image237

Ikväll har jag o syrran haft filmkväll. Sett The Holiday. Jude Law är så sjukligt snygg i den filmen så jag tror jag faller av stolen. Snart ska jag gå hem till mig för lite sömn. Ledig imorgon och söndag. Ska verkligen bli härligt. Första lediga helgen på jättelänge. :D Great!!!

Tro det eller ej, men faktiskt så peppar vi för fest imorgon. Station 8 blir det isf. "Johanna i parken" som verandan konstigt nog heter har premiär imorgon. Måste kollas! :D

Det var allt för denna gången. Och ja det blev ju ruskigt långt. Kanske borde göra som Ida, ge diplom till den som orkar läsa. Men det tänker jag inte göra. Tänkte ge rosor istället. Efter i onsdags är jag proffs på ge kvaddade rosor! Så det så! :P

Over and out ;)

Kommentarer
Postat av: pia

tja, babe!
måste bara säga att vi är ju så jävla snygga! :D
hihi

2007-07-08 @ 21:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0