Jobbet är igång...

Måndag idag och jag har börjat jobbet. Lite tomt bara. Inte så många andra som börjat jobba än o sen är det heller inte särskilt mkt folk på campingen. Lär bli bättre när vi går in för högsässong. Och då är ju även min andra hälft på jobbet oxå, nämnligen Ida. BK-bruden nummer 2.

Igentligen har jag väl inte särskilt mkt att säga idag. Kan nämna att det blev grillat till middag igår me Pia o Matte. Väääldigt god mat. Speciellt "Hickoricolan" hihihi.
Igår på dagen satt jag ute o solade heeela dan. Dagen innan det oxå, så visst har man fått lite färg.

Varje dag den här veckan har jag och Vickan umgåtts. Herre Gud vi kommer snart va less på varann, hehe. Men vi har varit duktiga o varit ute o sprungit 3 ggr och ikväll blir det nog en till runda. Måste ge oss extra mkt beröm för igår för då var vi verkligen duktiga. Och bättre ska det bli. :)

Nu är jag hos mammsen o pappsen. Ska väl snart börja rulla mig dom 3,5 milen intill stan till mitt hem.
Men först ska jag o mamma göra oss varsin kycklingsallad till lunchlåda.
Imorgon ska jag nog fara till Umeå en sväng. Packa bilen full med mera grejer.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Tess

hej hopp!
oj redan börjat jobba! det var kanske därför ingen maya var hemma när jag ringde på hos dig idag :(
höres å synes :)
kram kram!

2007-06-04 @ 18:44:31
URL: http://theresiaandersson.blogg.se
Postat av: ido

jag är ju faktiskt BKT1 =)
Du är BKT2...eller visst vare så?! ;D
See ya!

2007-06-04 @ 20:17:40
Postat av: BKT1

HAHA OKEEJ DU ÄR URSÄKTAD ;)

2007-06-05 @ 17:16:46
Postat av: pia

ja, maya! vi får fara ut tillsammans nån gång! ;)

2007-06-08 @ 19:18:32
Postat av: Tess

Jepp! Jag kommer förbi en annan dag :) är du hemma på Onsdag eller?'

2007-06-10 @ 21:45:23
URL: http://theresiaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0