Snart kattägare?

Nyss satt jag o mamma och kollade på supersöta kattungar på blocket. Jag känner att jag bara måste ha mig en liten katt. Nu är det dax! Ringde och halverst tingade en söt liten rackare. Han heter Boss och bor i Boliden med sina syskon, Armani, Gucci och Batistini. Till veckan ska jag åka dit o ta mig en titt. Så vi får se. Kanske är jag kattägare i augusti. :D

Klicka för att se nästa bild
Det är den näst till vänster som är "min" Boss

Nu den senaste veckan har jag haft lite svårt för ord och meningar. Mkt blir fel och inte är det lätt inte.
Som t.ex
  • Gröset blir gränare = Gräset blir grönare
  • Pinger = Pekfinger
  • Nippelknyppa = Nyckelknippa
  • Smullfockat = Smockfullt



Dagens citat: Idag kom en jag känner väl fram och gav mig en hundring. Hon sa:
"Ta den här så du inte torkar ut ikväll"

Och nej det kan jag lova dig att jag inte ska. :P


Kommentarer
Postat av: ida m

haha jag tror inte heller du torkar ut :) ingen risk lixom , enjoy the party!

2007-06-16 @ 17:55:24
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: Pippan hahahahahha

tja!
ingen risk att DU torkar ut! :D
vart ska du ikväll? blir calles sen statt för oss! ;)
jag diggar din svenska!
love you, babe!
vi ses... puss

2007-06-16 @ 22:41:24
Postat av: Tomsy

Mjau!

2007-06-18 @ 22:35:10
URL: http://mimmos.blogspot.com
Postat av: nina

va ska du skaffa dig en liten kisse..så söt!! En liten boss :) många kramar//nina

2007-06-24 @ 11:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0