Ännu mera flyt

Oooojdåå... Råkade visst shoppa lite mer än vad jag tänkt. Grejer till mig själv. Hoppsan. Men jag hittade faktiskt presenter till Vickan o Denise oxå. Tur det.
Till mig köpte jag 2 väldigt fina linnen/klänningar. Superfina. Undrar om jag ska behålla båda 2. Sen köpte jag lite annat smått och gott. Och samtidigt som det, så handlade jag i Haparanda och i Finland oxå. Mamma o syrran är på IKEA (utan mig) så jag skickade en "önskelista" på några nödvändigheter. Tallrikar, assietter, nescesär, 2 sittpuffar, sprit (nödvändigt??)

Och så har jag även handlat 2 trisslotter (man fick en tialott på köpet om man handlade 2) Tänkte att jag har ju haft ett sånt flyt nu på sistone så man kanske kan vinna en liten slant. Snöfrid tyckte jag skulle skrapa dom på bussen efter att jag har haft sån tur med bussar. Och jo jag vann. 50 spänn. plus minus noll. Men lika glad för det är jag.



Så här mkt flyt har jag haft på sistone:

  • i höstas glömde jag mobilen på bussen 2 ggr på samma vecka, fick tillbaka den båda gångerna
  • För ett tag sen drömde jag att jag köpte en trisslott men fick inte veta om jag vunnit. Sen gick jag och köpte en på riktigt och vann 25 spänn
  • Förra veckan kom jag på att jag skulle flytta till Skellefteå. Bara några dagar efter hade jag fått mig en etta på Getberget
  • I fredags tappade glömde jag väskan på bussen, fick igen den
  • Och så idag då, med trisslotterna.

Man kan ju undra när allt ska vända. Det kan ju inte hålla på så här för alltid. Börjar nästan tro att nåt ont kommer hända mig snart.... :-o

Nu ska jag ut på promenad. hinner inte på gymmet idag.


Kommentarer
Postat av: ida

tur i spel, otur i kärlek.
Näää nu var jag taskig!!

Vi får hoppas ditt flyt håller i sig all life long...det skulle ju inte vara helt fel!
Ha det så bra i Skell!! See ya!

2007-03-28 @ 22:30:05
URL: http://idos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0