Flyt

Nu är det måndag igen. Ny vecka och redan nästan fullbokad.
Men innan jag pratar om det vill jag först berätta om helgen.

Fredag: Var på skolan som vanligt. Tog en promenad efteråt med Karin intill stan. Käkade lunch på Starz och åt kulglass till efterätt ute i solen. Gick runt på stan, hittade en fin turkos partytop. :)
Sen fick jag bråttom hem, skulle ju på Amandas fest några timmar senare. Men då lyckades jag glömma väskan på bussen. Hur lyckas man med en sån sak? Upptäckte det inte först heller. Hann både käka och duscha, men sen då jag skulle ha en grej som låg i väskan upptäckte jag att den var borta. Jag och Ida vände upp och ner på hela lägenheten. Men ingen väska. Ringde hittegods och där hade dom inte fått in nån väska. Så jag traskade ner till bussen för att kolla. Busschauffören ropade ut till alla bussarna. Och jo, i en annan buss fanns väskan. Tur som jag hade kom just den bussen på andra sidan vägen, så jag kunde springa över och hämta väskan. Tack! :)

Och allt fanns kvar oxå. Trodde jag ja.. Det hade ju varit för bra för att va sant. Jag menar, ingen kan väl ha ett sånt flyt som jag haft på sistone. 
Kameran va borta. :( Det va inte roligt alls.. Så jag blev lite förbannad ett tag. Men bara ett litet tag, för sen va jag ju tvungen att tänka på annat. Festen som jag hade svinbråttom till.

Kom dit vid 8 tiden. Här kommer lite bilder:

image19

Ida på väg till festen

image18

Amanda

image13

Theresia

image14

Vicke med sitt snusleende

image15

Ola o Tommi

image16

Ola

image17

Och så jag då....

Lördag: Det var en ganska seg dag. Steg upp redan vid halv 9 och trodde jag var pigg. Jag och Ida hade OC-maraton tills vi somnade. På kvällen var jag hos Amanda och såg en urkass film. Vi somnade, jag orkade inte gå hem, så jag sov där.

Söndag: Ida kom till Amanda och vi 3 tog oss en promenad ut i solen. På kvällen fick jag och Ida besök av Amanda o Tommi. Såg OC, Playa del Sol och Top Gun.

Nu är det måndag. Har lagt om min kost nu ett tag för snabbare resultat. Ikväll ska jag träna.
På onsdag åker jag till Byske. Ska skriva kontrakt på lägenheten osv.


Kommentarer
Postat av: liza

Härliga bilder=)ska du bo i byske oxå??=)eller?jag tänkte under sommarn?=)
Ha en trevlig vecka, sköt om dig gumman!!!

kramar

2007-03-26 @ 18:32:29
URL: http://kookaburra.blogg.se
Postat av: ida

jaa helgen var kul :D
livet är crazy!!
O.C for life!

2007-03-26 @ 21:16:20
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: Pia

tjenare... roligt inlägg.
börjar me att du ska berätta om hur fullbokad du är i veckan... fortsätter m en lång utläggning om hur helgen har varit, och sen på slutet så nämns några av de saker du ska göra i veckan?
du är söt du!

2007-03-27 @ 17:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0