God inställning till dagen

Imorse vaknade jag kl 10, pigg som en mört. Tittade ut genom fönstret och såg att det snöade. En normal reaktion på det är väl att man kastar kudden över huvudet och försöker somna om. Men nej, inte idag. Jag blev istället glad. Perfekt med dåligt väder när man har städdag. Slippa ha dåligt samvete över att man inte är ute. Så himla bra! Innan dagen är slut, ska det skina och glänsa här hemma.

Och inte nog med det. Nu kommer Viktor på msn och säger:
- Hej älskling, vill du gifta dig med mig?
- Ja självklart, svarade jag.

Men Viktor, jag som trodde det var när vi fyllt 30 och fortfarande är singlar som vi skulle gifta oss och flytta till Paris och leva lyxliv. Eller hur det nu var..



Så, är detta mannen i mitt liv? En god vän är han iallafall :)

Let's dance igår. Nu äntligen fick Lasse och Ann åka ut. Som han har längtat.
3 värdiga finalister kvar.
Tobbe & Annika
Martin & Cecilia
Erika & Daniel

Må bäste par vinna!

Kommentarer
Postat av: John Sjögren

Oj! Vilken bild. Jag känner mig lite rädd för Victor. Han verkar vara en farlig person.

2007-03-17 @ 14:12:41
URL: http://lakebranch.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0