Promenad

Idag var jag helt trött och slut när jag kom hem. Funderade på att vila lite men tänkte sen att näe det ska jag inte alls göra, så jag begav mig ut på en liten promenad. Eller den blev inte så liten. Ida joinade efter ett tag. Vi skulle gå till Iksu och sola. Var kanske världens längsta kö och vi beslöt oss för att gå vidare till Sun Tan. Och dit är det ju en bra sträcka. Så min lilla promenad inklusive solning gick på snarare 2, 5 timmar. Skönt! :)

Och nu har jag babblat med Lina i telefon en halvtimma. Synd att hon inte kan komma hit på fredag. Hade varit roligt. Men det kommer ju fler helger.
Hur som helst så blir det fest på fredag. Det kan ni fethaja! ;) Och idag var Ida för första gången i sitt liv på systemet.

Här kommer några bilder från gårdagens födelsedagsfirande.

image8

Födelsedagsbarnet Ida i grönt och den andra tjejen är Amanda.

image9

Paj till efterrätt

image10

Chill och ont i magen efter pajen

Imorgon gäller det. Då får vi veta den stora hemligheten. Förhoppningsvis iallafall. Och dessutom har jag hört att det ska bli fint väder imorn. Hoppas det stämmer. Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0