Redan helg?

Har ganska nyligen kommit hem från gymmet. Varit och tränat med Matias, min "personlige tränare". 2,5 timme. Bra jobbat Mayan! Imorgon ska jag få fler tips och råd om kost o sånt, för det vill jag ha. Dags att lägga om kosten för snabbare resultat.

image11

Alldeles snart helg. Redan? Kan inte begripa att tiden går så ruskigt fort. Den bara svischar fram. Svisch svisch.
Imorgon blir det lite festligheter. I Amandas korridor. Det ska bli kul. Jag är enormt peppad.

Dessutom kommer ju Theresia, Therese och Liza den här helgen. Det ser jag verkligen fram emot. :)

image12


Nästa helg åker jag till Skelet. Lite kontraktskrivning och sånt. Så om nån vill hitta på nåt är det bara att säga till. ;)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: idis

Nu äre parteey ;)

2007-03-23 @ 16:38:43
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: liza

Helloo Mayoo=)
Tack för senast=)hahaha vi hann ju som träffas mycket....hoppas du haft det bra!!kramar

2007-03-25 @ 17:10:58
URL: http://kookaburra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0