Skellefteå AIK - Löven ikväll

Okej, jag måste erkänna att jag inte riktigt begripit mig på allt det här ännu. Mkt jag inte tycker stämmer. Men så småningom kanske hjärnan fallit på plats och jag börjar fatta. Man kan ju hoppas iallafall.

Vad har vi för nytt att berätta idag då?

Kanske att jag nog borde städa lite. På nåt litet konstigt vis har det hamnat kläder på golvet. NU IGEN?! Jag som tyckte jag nyss hade lagt dom i garderoben. Att dom ska envisas med att trilla ut hela tiden, ja jag säger då det...

Det är så fint vårväder ute. Varför sitter jag här när jag istället kan vara ute? Kanske ta en promenad. Jo det borde jag göra. Förresten märker jag på mig själv att det börjar vara vår. Jag känner mig lite piggare och även mycket gladare. Längtar till snön försvinner. 

Ikväll ska vi gå till Olearys och kolla på Skellefteå AIK - Löven matchen. Det kan man bara inte missa. Om inte AIK vinner vet jag inte vad jag gör. Det känns som att jag bor lite i fel stad för att heja på Saik. Umeå och Skellefteå AIK, det stämmer inte riktigt. Men jag lär ju knappast börja heja på Löven bara för det.


Kommentarer
Postat av: lillis

Men tjena!!!!Haha vad kul att du skaffat en blogg nu med=)Mina kläder brukar oxå bara rammla ut ur garderoben,,hmm vad kan det bero på!!Å heja från mig med, på skellefteå alltså=)hälsa I att hon ska satsa ikväll,hahhaaa
skönt om er brudar!

2007-03-15 @ 17:12:02
URL: http://kookaburra.blogg.se
Postat av: Pia

haha, jag vet inte vad det är med alla kläder?
dom har typ ett eget liv?
jag köpte några nya idag som förmodligen kommer att hamna där en dag dom med... :P
köpte faktiskt en bikini bl a :D
ser fram emot sommaren!
massor!

2007-03-15 @ 23:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0