Body Combat

Hej världen!
Idag är jag riktigt riktigt trött. Har som inte orkat göra nåt alls. Men det har varit rätt skönt.
Snart ska jag och träna. Hur ska jag orka det då? Ja det är ju frågan. Är inte ett dugg pepp och det av 3 orsaker:

1. Trötthet
2. Fel instruktör
3. Smått less på programmet

Men men, blir säkert bättre när jag väl är där.

På torsdag kommer mamma o pappa på besök. Dom ska kolla in utställningen och sen ska vi ut o käka. Ska bli kul! :) Ska även passa på att skicka några lådor med dom hem, så nu gäller det väl att börja packa då.

Nu ska jag gå o byta om och bege mig till Iksu för att slåss lite! Watch out! Förresten. Blir det här mitt sista Body Combat-pass? Kommer jag vara i den här staden mkt längre till? Inte länge kvar till jag börjar jobba ju.. Vet inte exakt när jag flyttar på riktigt.. Hmm..

Och du Vickan - Såklart jag kommer träna och promenera me dig med i sommar och till hösten. Vi kan ju träna alla 3. ;P

Kommentarer
Postat av: Vickan

:)

2007-05-21 @ 22:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0