Brännbollsyran

VILKEN HELG! Brännbollsyran, ja jag säger då det. Skulle kunna sammanfatta den med mkt folk, mkt fylla, väldigt lite sömn, skratt, glassplitter och engångsgrillar överallt, bakfylla, poliser, helikoptrar och en hel del andra galenskaper.
Helt galet att man ens får arrangera såna här fester. Men jag tror yran varit lugnare i år än tidigare år. Inte så mkt bråk och bränder.. så vitt jag vet iallafall.

Idag har jag packat ihop en hel del här i lägenheten. Tanken var att jag ska stiga upp senast kl 6 imorgonbitti, packa lite till, städa litegrann och ta bilen hem till Skellefteå så jag hinner i tid till dansföreställningen på Nordanå. Vill verkligen se den!

Ska hålla tummarna på att jag lyckas! :P
Nu ska jag gå och packa lite till. Sen SOOOVA! :) Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Piiiiiiiiiia

Ja, kom kom kom! puss

2007-05-28 @ 01:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0