Från regn till solsken

SOMMARLOOOOOV! Nu har skolan slutat. Känns sorgligt men samtidigt bra. Fick intyg fika och kramar idag på skolan. Shit, känns skumt att jag inte kommer va där nå mer nu. Är det verkligen sommar nu? Jo det är tame fan det!! Så jäkla bra!
När jag vaknade upp imorse blev jag så besviken på det trista vädret. Det öste ner regn. :( Tror det kan ha nåt att göra med spindeln vi dödade igår.. Oops.
Men jag hade turen på min sida. Regnmolnen försvann, nu är det klarblå himmel och strålande sol.
Det perfekta vädret för brännbollsyran som är i helgen. Jag räknar med party hela helgen! Är grymt peppad!

Nu ska jag skynda mig in i duschen o sen göra mig klar. Sen blir det att dra till Berghemsgrabbarna och kolla på lite brännboll. Jag älskar den här dagen redan. Hoppas det håller i sig bara.

PARTY ON PARTYPEOPLE!!!!

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej syster!
Länge sen du kommenterat min blogg, fast jag varit så duktig på att uppdatera! (i båda mina bloggar)
Härligt att ni fått strålande sol i Umeå. Jag hoppas det vädret är på väg norrut så att även vi kan få njuta av några varma dagar. behöver sommar nu!
Tänkte på en sak.. om du hinner så kan du ju se föreställningen på söndag kl två eller nån av skolföreställningarna på måndagmorgon? ;)
Kramelikram

2007-05-25 @ 23:16:40
Postat av: ida

godmorgon världen säg vad som står på :) Jag börjar denna sega morgon med lite bloggande, riktigt passande!!
Grattis till sommarlovet:)

2007-05-26 @ 06:55:42
URL: http://idos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0