Hundhimmlen

Idag har min lilla favorithund rest till hundhimlen.. Mormor o morfars lilla Bisse. En söt liten fjärilshund. Men hon var gammal. Nästan 15 år blev hon. Hon led och då var det dags att säga farväl.
Så numera då jag ska besöka mormor o morfar kommer det inte komma nån söt liten hund skuttande mot mig och vifta på svansen. Inte heller nån liten hund som ligger o sover i soffan tätt intill. Ingen vovve att gå ut på promenad med. Ingen vovve alls. Sorgligt! Hoppas du har det bra där du är nu lilla Bisse!



Till veckan kommer det vara stressigt på skolan. Sista veckan innan utställningen och allt ska ordnas. Så sent som idag kom jag på en grej som jag bara måste ha med. Och det är inte direkt nån liten grej. Så jag kommer väl mer eller mindre bo på skolan under den tiden. Men det är ju bara en vecka och en vecka går ju fort har jag börjat förstå. Tiden bara rusar fram. Redan fredag imorgon. Galet!

Kommentarer
Postat av: ida!

trevlig helg!=)

2007-05-11 @ 16:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0