Movienight

Ikväll har jag och Ida sett 2 filmer som börjar på B. Borat och Bond! Den senaste Bond såklart, med snyggjäveln Daniel Craig. Borat är ju inte riktigt lika het, men i närheten.... NOOOOOT!

borat.jpg 

Dagens fråga: Vem har snyggast badkläder? Jag diggar mest Borats oerhört sexiga skor och sockar.

Imorgon får jag besök. Theresia o Daniel kommer hit en sväng på dagen. Ska bli trevligt. :)
Ska försöka hinna en sväng på stan imorgon oxå. Men jag kan ju det här med att stressa så det ska nog gå bra. Det svåra är väl att stiga upp på morgonen. Skulle gå så mkt lättare om jag gick o la mig nångång, men det är inte lika roligt.

Imorgon kväll var det planerat att grilla med lite folk. Jag o Mandy hittade en liten stig igår när vi var ute på promenad. Den ledde till en fin liten grillplats med utsikt över sjön. Men pga kyla blir det nog inget grillande. Iallafall inte där, men kanske vid korren med Amandas snygga grill som hon monterade ihop så fint i förrgår. Och så lite fest på det, kan det bli bättre? Nej jag tror faktiskt inte det. Så vad säger folket, ska vi peppa inför imorgon då?

Här kommer några favoriter från valborgs:

image111

Lockigt hår hade jag den kvällen

image112

Salladstjejorna Lina o Tess. Jag blev diskvalificerad vid salladsgörat eftersom jag åt av melonen

image113

Men jag hittade andra sysslor, så inte gjorde det mig nåt. :P

image114

Här grillas det

image115

Käket klart

image116

Och så födelsedagsbarnet då

image117

Myskillarna

Det var allt för denna gång. Sen vill jag bara skicka en liten hälsning till mina 3 barn, Vilson, Spalding och Nikey. Hoppas pappsen tar hand om er. :P

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej hej!
Måste ju säga att Borat är extremt sexig ;)
hehe
tycker också att du var fin i lockigt hår! :D
puss puss

2007-05-05 @ 16:54:17
Postat av: ida

klockrena bilder, fest nu!

2007-05-05 @ 19:44:51
Postat av: Pia

har uppdaterat nu :D duktigt, va?

2007-05-06 @ 03:22:02
Postat av: Vickan

Du va super söt i lockigt hår:) pöss

2007-05-08 @ 22:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0