Sista rycket nu

Okej snart är aaallting klart inför morgondagen. Eh tror jag... Jag hoppas det iaf. Finns väl endel finjusteringar. Orkar jag fixa det ikväll eller ska jag ta det imornbitti. En del måste jag nog ordna imorgonbitti. Jobbigt, jag vill att allt bara ska va klart så man får åka hem. I Mumindalen är dom o grillar. Så kul! För dom ja! haha
Ska man orka svänga förbi där en stund innan läggdax? jo kanske. Just nu känner jag mig bara snurrig i skallen av all ånga av färgerna och lacknafta eller va fasen det är nån använt.

Äsch. Nu ska jag ge ett sista ryck. Sen blir det hemgång.

Ser så mkt fram emot imorgon. Först vernissage, sen käk me klassen och sen feeest! En jättefest kommer det att bli. Drygt 160 pers som anmält sig hittills. Oh My GOD! Kommer bli galet skoj!

Förresten så råkade jag tränga mig före en polisbil idag när jag skulle köra ut från Maxiparkeringen. Dom tutade på mig. Aja Baja Maya!


Så här känner jag mig just nu.

Kommentarer
Postat av: jessica

Fan det är med blogg är endå en skön sysselsättning =) ska sitta och läsa blogga nu. hihih . pussar

2007-05-18 @ 23:43:17
URL: http://jwi.blogg.se
Postat av: nina

Hihi maya inte preja polisbilar :)
hoppas det går bra med vernissagen och framförallt festen!! kramar nina

2007-05-19 @ 07:11:06
Postat av: kombo

Hoppas du känner dig piggare idag och att du framförallt peppar inför festen, ses snart :) Puss!

2007-05-19 @ 11:28:59
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: Pian

haha, maya! jag älskar dig o polisen i trafiken! känns som att du börjar ha några historier om det nu! ;)

2007-05-21 @ 21:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0