Update

YES!! Jag lyckades kliva upp sådär supertidigt igårmorse. Inte lika tidigt som jag tänkt, men hyffsat ändå. Kl. 7 blev det. Fick bort diskberget, packade lådor och säckar i bilen, gjorde mig klar och stack iväg. Kom iväg kl 9. Och det va ju inte så bra. Skulle ju vara i Skellefteå kl 10. Kom till Nordanå vid halv 11, smög mig in och satte mig i trappen för att kolla på dansföreställningen. Synd att jag missade älvorna. Hade verkligen velat se den dansen.

Efter Nordanå åkte jag till leggan och packade in grejerna från bilen. Sen tog jag mig en promenad in till stan. Mötte upp Vickan o Denise för en trevlig lunch och lite shopping. Hittade äääntligen en bikini!! 500 jävla spänn för en bit tyg, det är galet. Men ska det va så ska det...
Resten av dagen gick åt till att bara ta det lugnt. Slumrade till i soffan vid 8-tiden. Kl. 11 ringde syrran o ville hälsa på. Blev en väldigt kort visit för jag ville sova.

Imorse steg jag upp vid 10 tiden o gick hem till Vickan för lite frukost. Efter det for vi på Ica Maxi o storhandlade.
Nu är jag i Båtvik. Har käkat middag me pappsen. Tänkte även kolla upp vad jag har här alltmest. Kläder o sånt.
Ikväll ska jag spackla i lägenheten. På torsdagmorgon är det tänkt att Matte ska tapetsera. Efter det är det väl bara att hämta hit möblerna o börja göra snyggt. Det roligaste. :)

Imorgonbitti kommer Vickan till mig. Min tur att bjuda på frukost. :) Sen ska vi ut och jogga/åka inlines eller ta en promenad. Sen hoppas jag verkligen det är soligt imorgon och inte lika blåsigt som idag. Jag vill sola och bli brun! :D

Det var allt för idag! Tack o hej!

Kommentarer
Postat av: Tess

Blir verkligen roligt att se din nya lägenhet :)
Tänk att vi blir grannar om ganska precis en månad!
LÄNGTAR!
Kram!

2007-05-29 @ 22:31:47
URL: http://theresiaandersson.blogg.se
Postat av: Pia

Hola!
Kunde ju aldrig i livet tro att du skulle sova kl elva! :P
Härligt m ny bikini. hör av dig när du vill göra nåt! pussen

2007-05-29 @ 23:40:22
Postat av: Idan!

jag ser framemot att se dina nya tapeter osv... =)
ha en trevlig helg!

2007-05-31 @ 21:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0