24 dagar, 11 timmar, 46 minuter kvar

Åh vilka jobbiga jobbtider jag har idag. 13-17. Hade mkt hellre börjat tidigare på morgonen och haft en längre helg. Men vad gör man inte för lite pengar. :)

Helgen blir lugn. Möjligtvis bowling ikväll. Förhoppningsvis. Var så länge sen sist.
Imorgonkväll blir det dans på Aurum. För er som inte vet riktigt vad det innebär kan jag förklara det nu. Aurum är ett hotell och vi kommer vara där och uppträda i samband med deras julbord. Ska bli riktigt roligt.

På söndag är det första advent, så mysigt. Då får man sätta upp julstjärnan. Men jag har nog sett hur många det är som fuskar. Aja baja!
Sen antar jag att det börjar vara hög tid till att börja inhandla julklappar. Tiden går fort, men jag vet ju ändå att jag bara kommer strosa runt utan att handla nåt tills just innan julafton då det lär bli panik. Som vanligt. :)

Nej hörrni, nu blir det hem en sväng och sen vidare på jobbet.

24 dagar, 11 timmar, 46 minuter kvar sen är det JULAFTON! Måste handla en julkalender tror jag. En med choklad.


Kommentarer
Postat av: pia

åh, mayo payo!
vi måste julhandla!!! men jag har ca 100 kr i julklappsbudget... eller snarare -30 000! :S
Inte kul m sånna oväntade utgifter!
Vi ses o hörs, pusselipuss

2007-11-30 @ 18:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0