Stegräknartävling!

Wihoo! Jag och Theresia har påbörjat en stegräknartävling, vilket innebär att vi har på oss våra stegräknare dygnet runt i princip och tävlar om flest steg.
Den som har minst steg i slutet av varje månad måste bjuda den andre på middag. Den som har flest steg i slutet av varje vecka får 1000 gratissteg till nästkommande vecka.
Nu vet jag faktiskt inte vem som vann förra veckan eftersom jag inte hunnit prata med Theresia än. Måste göra det snarast. Är nyfiken på svaret.

Redan idag har jag gått 6755 steg och klockan är bara vid 11-snåret.
En normal person sägs ska gå 10 000 steg per dag.
För min del skiftar det verkligen från dag till dag kan jag säga. :)

Nu sitter jag på mammas jobb o knapprar på hennes dator medan hon är på möte.
För en stund sen satt vi och kollade på alternativ till resemål året då pappa fyller 60. Längtar såå efter lite sol och värme, istället för sånt här tråkväder. Bara snö, slask, regn och rusk. Huvva!

Det här är 2 av alternativen:


Kap Verde, Afrika


Puerto Rico, Gran Canaria

Ser inte så tokigt ut va?

Kommentarer
Postat av: idos

nä det såg inte så tokigt ut alls ;)

2007-11-14 @ 23:06:50
URL: http://idos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0