Fredagmorgon

Klockan är halv 9, nyss kommit hem från träningen. Eller hem var fel ordval. Sitter hemma hos Tess och har fått frukost av henne. :) Vi gick på ett sånt där toktidigt core-pass nu igen. Satan så jobbigt det är att stiga upp.
Speciellt då man var så trött igår så man bara somnade och somnade, fast än att man inte fick pga att tvätten inte var klar. Tvätten blev aldrig heller klar, var fortfarande blöt när jag skulle hämta den, så jag lämnade den där över natten.

Idag tänkte jag bli blodgivare, men sen fick jag höra att jag inte får det. Så tråkigt, jag som ville göra en god gärning.

Kl 10 idag ska jag åter igen till ryggmannen. Hoppas han fixar till ryggen, för den är ooond.

På måndag åker jag till Stockholm med mormor. Ett ypperligt tillfälle att haka på henne för att träffa släkt o vänner, shoppa lite grann o göra allt annat som ska göras. :) Fast igentligen var det nog mer mormor som hakade på mig. Ska hur som helst bli kul, längesen jag var i Sthlm.

Nej hörrni ni, nu ska jag gå hem, ta en dusch, sen blir det en prommis med Tess in till stan. Men först måste jag nog väcka henne för jag tror minsann hon somnat.

Kommentarer
Postat av: ida

härliga tider, hoppas du får skoj i sthlm också får vi kolla framöver när det passar att du kommer hít o hälsar på :) Kramen, trevlig helg!

2007-10-05 @ 14:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0