Veckan som gått..

I veckan har jag städat städat och städat. STORSTÄDAT med andra ord. kanske inte helt klart, men det börjar minnsann likna nåt. :)
Har även tränat en hel del. Haft mkt träningsvärk i MAGEN!

Den här dagen började med att jag blev väckt av ett jäkla borrande. Mest troligt från cykelförrådet som är vägg i vägg med min lägenhet. Var mindre kul. Men jag fick mig upp tidigt iaf. Ringde till syrran och bjöd henne på frukost. Sen körde vi lite hemmaträning.
Var på stan och klippte luggen hos Cissi. Tack Cissi, nu kan jag se igen. :)
Sen blev det en lunch på Waynes me syrran.
Råkade handla nåra grejer oxå. Ett nagellack, ett par strumpbyxor och ett rosa band. Så nu har jag dessutom gjort en god gärning idag. :)



Ikväll blir det Idol-och filmkväll med Theresia, Therese och Emelie.
Och imorron, fest me Vickan o Denise. :)

Kommentarer
Postat av: Pia

Tack för frukost o sällskap idag!
Jag är helt slut... ska sova nu!
Är lite ledsen för att jag HAR donerat pengar till rosa bandet, men jag har inget rosa band :( MÅste nog köpa ett sånt också. Tycker det är fint på kappan.
Sov gott! Puss puss

2007-10-27 @ 00:12:28
Postat av: idos

tjo, köpte du ett sånt där knallrosa...finns på t.ex åhlens...riktigt snygg färg faktiskt

2007-10-27 @ 00:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0