Helgens bravader

Hej hopp, här sitter jag. Härligt svettig och dyligt efter 2 timmars dansande och en jättevarm lägenhet. (Pia och Mattias) Skulle ju igentligen gå hem efter träningen, men Pia bjöd upp mig på mackor och ja det kan man ju inte tacka nej till. Sen helt plötsligt blev det film. Lucky number Slevin. Jag och Matte har sett den förut men inte Pia, så vi tyckte det var dax.

I helgen blev det utgång både fredag o lördag. I fredags var jag o Lina hemma hos mig. Käkade middag, tittade på gamla kort och hade allmänt trevligt. Nostalgikänsla över det hela. Även Theresia tittade förbi och vi fick tjuvkika på hennes förlovningsring. (För jag antar att det är officiellt nu :) Grattis än en gång)
Sen blev det Station 8 och så mkt om det har jag tyvärr inte att berätta, förutom att vi "råååkade"  skicka en kille med polisbil. Stackars jäkel!

På lördagen var jag riktigt seg kan jag lova. Sov till kl 3, sen åkte jag o Bosse till Båtvik för att hälsa på. Totte fräser fortfarande lika mkt på lillstackarn. Men förhoppningsvis kan dom bli vänner snart. :)
Var ute på havet med pappa och la ut näten. Riktigt härligt. :)
På kvällskvisten åkte jag in till stan med Lina. Vi gick över till Theresia o Daniel för att gratulera på riktigt.
Sen följde jag med Vickan o Denise ut på Station 8, i princip nyktert. Fick inträdet betalt av nån random kille som stod framför mig i kön. Tack du utan namn..
Dansade en hel del, men fasiken så dålig musik dom spelar. :-S Och creepy grabbar kryllade på dansgolvet. Eller nä dom va överallt. Huvva. Fick även se en fight. Blood all over the place. Inte så nice.
Trots allt detta hade jag en trevlig kväll och tur är väl det.

Nu ska jag hem och ta min efterlängtade dusch. Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0