Piteå + shopping

Igår tog jag, mamma och Pia en tripp till Piteå för att spana in den nya gallerian. Och givetvis blev det en hel del shopping. Men INTENSIVT. På bara 2 timmar hann jag handla 4 tröjor/tunikor, en keps, trosor och ett skärp. Och jag är helt nöjd över mina inköp. Dagen i helhet var väldigt bra. Trevligt att få shoppa med tjejerna Burman. :) Idag blir det kanske oxå lite shopping för jag ska snart ner på stan. Sen lunch med mamma.

Imorse var jag till en sjukgymnast för att kolla ryggen. Visade sig att den inte var helt korrekt, så nu måste jag gå dit fler gånger för ytterligare behandling. Han hittade 3 fel men tyckte det var bra att jag kom in redan nu och inte om några år då det hela skulle varit ännu värre. Just nu har jag ganska ont efter behandlingen idag, men förhoppningsvis ska det hela bli bättre.



Igårkväll var jag och Joanna på bio. Vi såg Ett öga rött. helt okej film. Men det bästa av allt var att vi var dom enda i hela salongen, vilket gjorde att vi fick sitta vart vi ville och skratta och gråta hur högt som helst. Haha

Imorgon ska jag, Lina o Theresia ha pyamasparty. Som gamla goda tider. Ska bli riktigt kul. :)

Kommentarer
Postat av: ida

tjoheej!
nej jag ska åka hem imorgon på morgonen, ikväll ska jag vara i Umeå och chilla!
ska du ut imorgon?!
då kanske vi ses!
pussen!

2007-09-28 @ 11:55:22
Postat av: tess

Å det kommer att bli så kul i morrn :)
hur gick det hos ryggmannen förresten? hoppas det gick bra iaf! höres i morrn då!
kram kram!

2007-09-28 @ 19:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0