Roadkill

Idag har jag sett TRE roadkills.. En ekorre och 2 rävar på vägen. Åtminstone tror jag det var rävar. Den ena va som bara slamsor. Stackars småern.. Och tro det eller ej, men det är INTE jag denna gång som är den skyldige. För mig räcker det gott å väl me den där igelkotten (nej, theresia det var ingen katt) och dom där fåglarna och grodorna. Det är äckligt med döda djur. Nyss satt Totte och käka på en råtta. Inte så mysigt. Så jag lär då inte hälsa på han nå mer idag. Uäck!

Igår var jag sjuk, vilket innebar att jag inte behövde kliva upp ur sängen på hela dagen. Jag o Boss löste korsord, läste ur min bok, tittade på tv och inte mkt mer. Jag trodde inte Boss skulle vilja sova sen när väl natten kom eftersom han sovit precis hela dagen, men jo faktiskt sov han på natten oxå. Hur mkt kan man sova igentligen? Tydligen hur mkt som helst. Men det var mysigt att få sällskap.

Idag mår jag bättre och har varit o jobbat. Gick rätt bra ändå. Soft dag med film o popcorn. Tarzan är ju kanske hur bra som helst.
Nu är jag hemma hos mamma o pappa och har just fått mig lite käk. Det va smarr. :)
Snart ska jag pallra mig hem till lillgrabben. :) Så han inte river lägenheten.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0