Utställning 07

Ärtans oxå.. Jag insåg att jag inte skulle hinna till stan i rättan tid. Så därför tänkte jag bege mig ut i löparspåret istället. I skogen bland alla hemska djur. Björnarna och älgarna och alla dom där.

Men först ska jag göra en annan sak. Jag lovade ju faktiskt dig Nina för typ 100 år sen att jag skulle lägga upp bilder från utställningen och jag har ju inte gjort det än. Men nu när jag satt o tittade på famla kort hittade jag dom där så jag tänkte att nu kan jag ta itu med det. :)

image361
Porträtt av Pia i mosaik

image362
Porträtt av mig i mosaik

image363

Mitt rosa fjärilsrum, som man inte alls ser särskilt mkt utav eftersom det var stort och svårt att fotografera. Men det va äckligt mkt rosa iaf. Både väggar, golv o tak. Och ni som känner mig vet ju att den färgen ofta dyker upp omkring mig.

image364

Det var lite av det. :)

Nu ska jag ut å kuta! Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Nina

Wow va coolt..Vad duktig du är!!!!Du måste satsa på konsten! Jag gillar mosaiken :) Hur lyckades du med det där?! hoppas du inte möter på ngn björn i skogen..kramar

2007-09-12 @ 20:15:26
Postat av: idos!

jag önskar mig en mosaik tavla, du är grymmast på det :P

2007-09-13 @ 14:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0