En till...

Ännu en arbetsintervju har jag blivit kallad på. Samma dag o allt, så det är ju perfekt!
Ja, tänk att jag offrar min födelsedag åt intervjuer. Haha helt sjukt!

Idag är det sista Lanternan och jag lyser med min frånvaro. Trist? Nä egentligen inte. För jag är inte pepp på Lantan. Lanternan är sommar för mig. Och just nu är det inte sommar så långt ögat kan nå, snarare höst så därför dissar jag idag. Ja helt ärligt är jag mer pepp på allt fix inför flytten än fest. Och kanske lite för att jag ska upp tidigt imorn o på jobbet.

Istället laddar jag för helgen. Imorgon blir det tjejkväll me Lina o Tess. Ska bli jättemysigt för man ser dom inte alltför ofta.
På lördag blir det partyparty. Tanken var att hinna på 2 fester. Först tjejfest hos Mandy.. En massa brudar. Sen tänkte jag vidare till Pias fest och då kommer Julia vara alldels sprillans hemkommen från Örebro. Inte direkt igår man träffade henne. Ska bli jätteskoj!



Bilden är från förra sommaren på min o Julias födelsedags/hejdå-fest

Och gissa vad jag ska göra nu? Jo jag ska hem för att packa och städa ännu mer. Surprise!

Kommentarer
Postat av: Julia

Vilka snyggningar;)

2008-08-07 @ 22:02:09
Postat av: PIA

Ja, jag ser fram emot festen på lördag. Ska bli kul att göra iordning hemma för lite party party! :)

Julia är så mörk på kortet - numera är hon ju en blondie! :)

2008-08-07 @ 22:36:24
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0