Grattis mig själv på 23 års dagen...

Happ så då var man ett år äldre... Redan?? Äsch jag är fortfarande ung och läcker. Jag menar, mina skinkor sitter väl någorlunda på plats? Ett tag till iaf. ;)

Så här ser födelsedagplanerna ut:

04:44 Stiga upp o göra mig klar
06:45 Flyget lyfter
07:45 Flyget landar på Arlanda
10:00 Intervju nr 1 på Björklövet
12:00 Lunch
14:00 Intervju nr 2 på Nallebjörnen

Resten av dagen spenderas med Linda. Ska spana in min lägenhet bland annat sen får vi se vad som händer. Kanske en födelsedagsfika eller nåt.

Men nu: SÖMN!!!



En gång fick jag en Barbietårta som syrran gjort. Den va till å me snyggare än den på bilden :D Bästa tårtan ever!!


Kommentarer
Postat av: Steevo

Ja men grattis då bruttan!! Å intervju på BJÖRKLÖVET, kan ju som inte gå fel... Hehe!! Lycka till me´allt där nere i "schtaaan" Natti!

2008-08-14 @ 01:03:52
Postat av: Pia - den omtalade syrran

GRATTIS GRATTIS GRATTIS! HURRA FÖR MAYA SOM FYLLER ÅR IDAG! :D



Jag minns också min barbietårta. Kanske snyggast ever! Och då hade jag aldrig sett nån göra en sån förut heller. Det var min egen idé.



Håller tummarna för dig idag. Du är bäst, Nalle-Maya!



Puss o kram

2008-08-14 @ 06:16:33
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Ida

Ha en underbar dag! Jag ska åka buss till Cissi om jag nu ska dit, så svänga förbi på Getberget blir det nog inte...men jag kan lämna de hos Cissi om du vill!? Ajja vi hörs innan kvällen! Jag håller tummarna idag! GRattis igen!



Puss!

2008-08-14 @ 11:30:17
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS BABE!!=) (i efterskott=)

VI SES IMORGON=)

2008-08-15 @ 21:52:02
Postat av: Anonym

KRAM LIZA=)

2008-08-15 @ 21:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0