Lördagkväll

I lördags blev det fest. Fanns mycket att fira:

1. Min födelsedag
2. Mitt nya jobb (o Pias nya jobb)
3. Min flytt till Sthlm

Så kort o gott, en födelsedags/hejdå-fest.

Jag hade en riktigt lyckad kväll. Och det är väl tack vare alla ni som närvarade!




Lina



Anders (?), Simme, Tuss o Vicke



Simme å jag



Yessie



Elin o Linnea



Matte o Pontus



Empan o systrarna B



Denise o Lalle



Annelie



Det förbaskade draperiet som envisas med att trilla ner.



High five! Micke o David



Petter o Fredde



Micke o Lundh



Jobbfirardrinkarna. Jag, Pia o Liza



Dansgolvet. haha

Sen är det visst folk som lyckats smita undan kameran.. Hur dom nu lyckats med det? Mest förundrad är jag över varför inte Vickan o Nicke syns med på bild? hur kan det komma sig?

Hur som helst, det blev en toppenkväll!! Nu slipper jag flytta till Stockholm och ha ångest över att jag inte har nåt där hemma att sakna. :)


Kommentarer
Postat av: Linn

Men guud så roligt folk det var på festen, hade varit riktigt kul att varit med...

Jag har kollat in Sholms resor till helgen den 5/9 och helgen efter :)



Kramis

2008-08-21 @ 14:41:11
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: jessica

jag gillar min vinkningsbild! det ser ut som att jag är mest obekväm i världen! lugnt, bara att sno på :)

2008-08-21 @ 16:02:09
URL: http://jwikberg.blogg.se/
Postat av: mamsen

Längtar att hälsa på dej på den gröna, fina ön med båtar och hav och... Bodde ju där en sommar med mina föräldrar, typ 1967!! Det är ju en hel evighet sen. Det är verkligen fint där. Och ändå väldigt centralt.

Vi syns den 13:e september, i ditt nya boende! Undrar just hur mycket packning jag kommer att ha? Som inte är mitt utan som ska stanna hos dej.

2008-08-21 @ 19:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0