Neil

Igår som sagt var jag i Bergsbyn hos Simons föräldrar och åt middag. Tacos blev det, alltid en höjdare!

Gullegossen Neil var där såklart. Och oj vad han växer så det knakar.



Idag ska jag skriva kontrakt med hyresvärden och killen som ska hyra min lägenhet.
Efter det är det jobb som gäller och sen det vanliga, det vill säga packa!

Inatt har jag åter igen drömt om en massa vilda djur. Börjar iofs va ett tag sen sist men roligt kan jag inte säga att det är. Den här gången var det isbjörnar, tror jag det var iaf, lite osäker på det eftersom dom hade horn. Blev attackerad av dom mitt på ett villaområde. Lyckades till slut gömma mig på en gård, men då kommer det givetvis fram en ren. Springer vidare.. i följd av en varg. Sen såg jag en till isbjörn fast i miniformat och sen fick det vara nog så jag vaknade.

Herre Gud nu får jag ju ge mig...

Kommentarer
Postat av: Pia

Maya du är så rolig. Alla dessa djur! Och du som egentligen gillar djur? Jag tycker iaf att miniisbjörnen lät söt. Som min Nalle ungefär :)



Ja, alltså.. visst skulle jag kunna hjälpa dig. Men jag har också jättemycket som jag måste hinna med före operationen. Typ jobba 100 timmar om dan :S

Och försöka städa hemma så det är fint före jag ska hem och hoppa på kryckor. Och helst tvätta, för det blir ju svårt (inte så lätt att bära ner tvätten med kryckor och allt).

Men jag hoppas vi båda två kan hinna mycket på kort tid så att vi hinner ses ordentligt före du flyttar.



Jobba hårt!

/Pip

2008-08-27 @ 10:11:59
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Linnea

haha jo jag hade inte riktigt alla hemma då, men men ..



ja, nog borde det finnas nått ställe att träna på där. sköt om dig! :)

2008-08-27 @ 12:00:48
URL: http://linnealindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0