Partypepp!!

Ikväll är det party och jag är jättepeppad! Det var jag inte för ca 1 timme sen. Pga att det gick svindåligt på jobbet idag + att jag inte hade nåt att ha på mig ikväll. Blev tvungen att panikköpa ett par shorts med hög midja, riktigt snygga men vääääldigt tighta. Får nog varken äta eller andas ikväll. Kan bli en minst sagt intressant kväll.



Dom shortsen är det, fast svarta. Tror det blir snyggt.
Nu är humöret på topp igen och jag är redo för fest!

Sen så har jag dessutom köpt ett vin ENBART för utseendet. Vette tusan om det är gott, för jag brukar normalt sett inte köpa vin av den typen. Men det va så cool förpackning (ja det var i typ en plastförpackning eller en påse kanske man ska säga, som en bag n box utan box.) Hoppas det smakar bra annars får jag hålla mig på den nyktra sidan ikväll.

Snart blir det pizza för mig, Pipen å Matte. Jag ska ha en Calzone 3! Och hör sen!

Kommentarer
Postat av: jessica

Filmen var jättejättebra! Jag ska se den igen snart :D

2008-08-09 @ 16:23:57
URL: http://jwikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0