Frigolithjälm

Egentligen vet jag inte om det är mycket att berätta om helgen som var. Jag och Linda hade ju visserligen den bästa helg på lång tid. Men om jag skulle sitta å berätta allt skulle ni ändå inte se det roliga i sammanhanget. Kan berätta lite kort, men det får nog mest bli bilder. Låt bilderna tala för sig själv:

Fröken Larsson 4 steg:

  
1. Före styling 2. Mera smink 3. vitare tänder


4. Redo för vad kvällen hade att erbjuda

  
On the buss. Två jävlit snygga brudar på sitt allra bästa partyhumör


På väg till nästa buss. Fattar inte varför vi skulle envisas med o ta bussen istället för att vänta in Lidingöbanan..



Pisspaus på Thank God its friday. Passade på att ta coola bilder utanför toan



Man kan ju börja undra om jag verkligen hann till toan enligt bilden. :P

 

Åkte vidare ut till Söder och gick ut på Snaps. Blev ett par drinkar. Men helt plötsligt hade klockan slagit 3 och det var stängningsdags. Vi stod och snackade med några och dom undrade om vi hänga på deras efterfest. Efter ett kort resonemang tackade vi ja till det, så det bar av hem till David.


David och hustomten

Där satte deras band "Frigolithjälm" fart med både sing star och guitarrhero.

  



Jag och Linda fick provsjunga för deras band, men tyvärr så platsade vi inte.
Så det var bara för Maggan och fröken Larsson att åka hem igen.

 
Här sitter vi och väntar på tunnelbanan. Klockan är 7 på morgonen, syns det i våra ögon mån tro?

Sjukt rolig kväll vill jag lova. Mindre kul dagarna efter. sov till 16 och sen fanns det inget annat alternativ än pizza. Men helt ärligt är jag inte helt återställd ännu trots att det gått flera dagar. Var så trött så trött så trött på jobbet idag. Men vi har ju ändå kommit fram till att det var värt det. Vi borde tusan ha fått magrutor efter allt detta skrattande

Kommentarer
Postat av: Linda

det var många bilder... blev mer tydligt hur vi såg ut på morgonen... haha!

hur gick de med biljetterna till Jöback??

Syrran kom just, nu blir de Cv putsning..=)

Kramkram

2008-12-03 @ 20:44:19
URL: http://abyloppan.blogg.se/
Postat av: Julia

Hehe, lät och såg ut som en helt underbar kväll!! ;D

2008-12-04 @ 09:34:27
URL: http://jooleeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0