Latest news

13 januari

Mamma fyllde år. Grattis!

image465

Blev bjuden på lunch, fisksoppa (som säkert hade varit god om man gillat fisk. Jag la i kyckling istället) Här kommer lite bilder från födelsedagsfirandet.



Från gården. Även Bosse och Totte som lekte i snön





14 januari

Grattis Theresia 22 år!

image474



15 januari

Hästridning hos Marija. Det känns i benen och sittmusklerna så här i efterhand kan jag säga, men det var det verkligen värt. Väldigt rolig upplevelse.

image475

Tuffsen :)

image476



16 januari

Middag på Waynes med syrran.
  Nå bättre bilder än så blev det inte.


På kvällen såg jag och Simon Shrek 3, lätt bra!

image477



17 januari

Grattis Mattias, 27 år!

image479

Han fick ett sjuukt snyggt pussel av mig.



Annars har det väl inte hänt så värst mkt. Har jobbat då och då. Dansen har börjat om och jag har sjukt mycket träningsvärk efter 2 pass. I år ska jag satsa mycket på vighet och styrka!

Har tyckt att vädret varit tråkigt. Först kommer det jättefin, härlig vit snö, dagen efter är det bara slask. Nu snöar det igen och jag hoppas verkligen snön får stanna denna gång.

image480

Ser ni snöflingorna? (Och min nya mössa och halsduk?) ;)

Helgen blir lugn. Jobb lör, sön + servering lördagkväll för Lövångersrevyn.
Imorgon, Let's dance!!! Det borde alla se. :)

Ojoj, nu bjuds det på chokladkola som Matte har gjort. Dax att sluta blogga. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Pia

HEj!
jag hoppas verkligen att vi får behålla snön. Det är så vackert ute nu när det är alldeles vitt!
Hehe, två bilder på mig... får bli en låååång kommentar då! Haha
Skönt att dansen kommit igång, o tur att du filmat mig för jag minns inte danskombinationen jag gjorde till eran grupp. :P
Synd att du inte ville va m mig ikväll för här sitter jag alleles ensam en fredagsafton. :(
Får väl laga en god middag åt mig själv o se MIT!!!
:P

2008-01-18 @ 17:16:05
URL: http://piabur.blogg.se
Postat av: Monica

Vars har du hittat puzzlet?

2008-01-21 @ 16:03:36
Postat av: Mli

Nä men va stor Boss har blivit :D

2008-01-22 @ 00:20:39
URL: http://crazyhappy.blogg.se
Postat av: Maya

Monica, pusslet är köpt på Mique i Skellefteå.

2008-01-23 @ 11:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0