Äntligen sol



Åh det är sool idag!!! :D Äntligen! Har redan hunnit liga ute på gräsmattan en timme, men nu sitter jag en tvär hos syrran för jag ska skjutsa henne till frissan. Sen blir det tillbaka till gräset ett tag iaf. och sen jobb. tyvärr. Hade gärna varit ledig hela dagen. Verkar ju inte ska va så bra väder i helgen då jag faktiskt verkligen är ledig.

Ikväll blir det en sväng på Lanternan var det tänkt. Mest troligt nyktert, jobbar ju imorn med.
Men på kvällen blir det att sova i båten med Simme. Kanske lite bastu o bad oxå. Man vet aldrig. :) Jag är då ingen badkruka iaf.

Kommentarer
Postat av: jessica

gud så härligt det lät med bad och bastu! Jag är smått avis =)

2008-07-05 @ 16:48:27
URL: http://jwikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0