Jävla skitväder!!!



När ska regnet ta slut egentligen? Hur mkt vatten kan det finnas där uppe? och varför är Gudarna så arga på mig? Har jag gjort dom nåt ont kanske? Neeej det har jag inte. Jag vill ha sol och värme, så jag blir pigg o glad. För som det känns nu kan jag lika gärna sova bort dagarna. Blä!!!

Snart jobb. Till halv 8. Sen ska jag INTE fara på festivalen för att det REGNAR och för att det kostar 150 SPÄNN bara för att gå in ikväll då enbart tälten o karusellerna har öppet. Känns slösigt med pengar. Då är det bättre att stanna hemma och ladda för fredag o lördag. På fredag ska ju jag springa runt som en liten prinsessa i klänning (ska på prinsessparty nämnligen) och då vill jag ju helst slippa frysa ihjäl!

snäääääälla nån, låt det va fint väder i helgen!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag kikar kanske in på Glitter och hejjar på dig lillMayo ;) Ska in till stan lite senare men jag håller med, festivaldiss ikväll tyvärr!

2008-06-26 @ 13:12:52
URL: http://idos.blogg.se/
Postat av: jessica'

gud gråter för att min bil inte är frisk ;(

därför regnar det maya, var så hård mot dig själv!

2008-06-28 @ 13:28:11
URL: http://jwikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0