I've seen it

Jag har sett den, jag har sett den!! Jag har äääntligen sett SEX AND THE CITY-filmen.
Och den va bara såååå bra.

Jag vill bo som dom, jag vill shoppa som dom, jag vill VA som dom!!! I NEW YORK!



Till er alla som inte sett den, SE den! Klart värt det. Skulle lätt kunna se den många gånger till. Skulle inte heller va helt fel att se hela serien från början till slut. Och det skulle väl ta si så där 10 år eller så.. Lika länge som serien existerat.

Ikväll har jag varit ute och käkat med Annelie och Erika, det vill säga mina arbetskompisar. Vi skulle på Tatung, men det fick bli Olearys istället för vi hade visst inte bokat bord. Och nog blev vi mätta o belåtna nog. Mer än nödvändigt kanske. :) Det var supersmarrigt. Jag åt en kycklinggryta (min favvo på Olles) och dom andra åt Fajita Pita. Till efterrätt tog jag friterad glass, men orkade knappt hälften för jag var redan så mätt.
Blev en lång stund på Olles. Från halv 8 till halv 12 och det var jättetrevligt. Vi var däremot inte beredda på att det skulle va fotbollsmatch. Hade jag totalt glömt bort. Och det blev rätt högljutt i och med att det både fanns tyskar och turkar där inne.

Nu kanske jag borde sova, för jag ska ju trots allt orka jobba imorn. Så, natti natti!


Kommentarer
Postat av: Pia

Ja, filmen var verkligen sevärd! :)

Jag vill ha satc shoebox. Kanske t o m måste köpa den?

nu ska jag jobba vidare. vi ses imorgon, princess!

2008-06-26 @ 10:03:14
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Ida

Har du skaffat internet?!? Eller är du hemma hos piaskutt och skriver?! :) Vi har en kompis i Umeå som har boxen så därför kan vi se hela spektaklet från början till slut, vi hann dock inte se allt klart innan sommaren men jag längtar tillbaka för att se mer!

2008-06-26 @ 11:13:58
URL: http://idos.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja alltså jag hoppas jag blir peppad på lördag!! Just nu är jag inte det minsta peppad på festivalen, jävla skitväder.....jag vet inte om jag ska gå om jag inte känner mig mer pepp! Men det borde vända till helgen. Får dock se vart det blir förfest...eller har du snackat med Vic om jag,Linnea och Jessica får komma?? Annars får vi dra nån annanstans.

2008-06-26 @ 11:39:58
URL: http://idos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0