Midsommar

Här kommer bilder från den extremt roliga midsommarhelgen. Let's begin with LANTERNANPREMIÄREN! Vi spelade vinbrännboll och sen hängde vi hos Pernilla innan vi gick ner på Lanternan.





Tyvärr finns det inte några bilder från Lanternan. Men det var hur som helst superkul. Bra musik och massor med folk! Nu är sommaren igång for real!!!

MIdsommarafton

På dagen hade vi dansuppvisning på Torgfesten i Byske. Gick kanonbra trots att det REGNADE!



Vi blev Pennys idoler dessutom.



På kvällen blev det fest i Kroksjön i Freddes stuga.Grillat, kubb och andra lekar.


 








 Kolla minerna.











Jättetrevlig kväll! Verkligen! Och jag har dessutom tagit årets första dopp! Det va inte ens kallt i vattnet. (tror jag åtminstone, kan ha varit alkoholens förtjänst)

Idag har jag och Simme varit o hälsat på den här lilla guldklimpen. Neil


Kommentarer
Postat av: Linnea

haha ja, hade jag gått åt i blixtarna så hade det juu inte blive nån lanternanpremiär och det hade ju inte gått!

Haha, men jag hade ju fusktränat under mina 8 matcher som jag spelade på yran, haha!

Det var en riktigt kul kväll.

Härlig midsommar det såg ut som ni hade! :)

2008-06-22 @ 12:29:11
URL: http://linnealindholm.blogg.se/
Postat av: Pia

lanternanpremiären var ju minst lika kul som jag förväntat mig. En rejäl höjning från förra årets! :P

Nu är det bara att ladda för att festivalen i år ska bli minst lika bra som i fjolas.

Puss o kram - pink

2008-06-23 @ 22:23:14
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0