S.A.T.C.

Igår var det ingen vanlig dag, nej det var Simons födelsedag! GRATTIS gubben! :D



Födelsedagsmiddag blev det i Bergsbyn och daimtårta till efterrätt.
Även Helena och Neil va där för att gratta och Neil hade på sig sina nya brallor han fått av mig och Simme. Fräna va?



Idag ska jag och Pia på bio och se SEX AND THE CITY.
Åååh, så vi gått och väntat och längtat. Nu är den äntligen här och vi ska se den!! Wiiiiie!! Har inte hört nåt negativt om den (förutom att det var nån skribent som tyckte att det var lite väl mkt lyxshopping, och enligt mig är inte det negativt. Har man pengar så har man.)

Kommentarer
Postat av: Pia

hej maya!

ikväll ska vi se SATC och så kan jag fortsätta drömma om hur det är att bo i NY m en laptop. haha. det är väl all kontakt man behöver? jag har just suttit vid min non stop i snart tre timmar. :D

Ska bli najsigt m bio.

ses snart. kram kram

2008-06-24 @ 19:42:04
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Ida

hejsan hoppsan! filmen var bäääst! du kan ju höra med vic om vi får titta förbi på lör?

2008-06-25 @ 00:13:54
URL: http://idos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0