Kändisar i stan

Åååh så pinsam jag är. Kolla bilden!



För er som inte är trogna tittare av Roomservice så kan jag berätta att det där är RoomserviceJohnnie. Och han "mötte" jag på Statt igår. Hoppas inte Mattias blev ledsen för att jag inte tog en bild på han... Men han är ju faktiskt inte riktigt lika snygg och det räcker väl att skämma ut sig för den ena.

Mycket händer på krogarna här i Skellefteå. En gång fick jag en puss av Markoolio och en annan en kram av Brolle. Fast jag må ju säga att det är långt mellan gångerna man stöter på kändisar i lilla Skellefteå.

Här kommer några andra bilder från gårkvällen. Verkar ha varit på ett glatt humör igår om man utgår från bilderna.

   Mycket golvsittande för dom 3 damerna.

Fast man kan ju ligga oxå, om man hellre känner för det.
 
 
Hittade mig en krycka och en cowboyhatt. 
    


På vägen till Statt hittade jag 2 av mina kompisar. Men dom kunde tyvärr inte följa med oss den kvällen.



LIka som bär?



Varför tar vi alltid bilder just från toan?

Hade en galet rolig kväll. Just småsaker som gjorde kvällen till succé.
Nästa helg tänkte jag pröva utelivet i Umeå. Vilka kändisar kommer då?

Kommentarer
Postat av: Pia

Maya, du är min idol! :D

Kanske snyggast i cawboyhatt o coolast m krycka.

Haha

Gonattpussar, P

2008-05-12 @ 00:03:44
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Ida

ja det passar utmärkt. vem spelar dom mot? Alltså jag är inte hundra på att det är fest hos Isa på lördag men vi ska grilla iaf. Men vi får höras! ska bli kul iaf :)

2008-05-12 @ 00:08:23
Postat av: idos

men den andra roomservicekillen är ju sötare!

2008-05-12 @ 00:10:11
Postat av: Liza

hallå babe!

tack själva!supertrevligt, det måste vi göra om=) ju just ja, hahaha ja jag ska försöka få tag i bilderna. jadå jag fixar receptet! hoppas allt är bra, och shoppa inte för mkt på G=)vänta på mig!!

puss

2008-05-20 @ 20:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0