Skogens konung

Älgar är skrämmande varelser. Skulle köra till Furuögrund med lite pizza åt mig, mammsen å pappsen. Dom håller på jobba med båten nu inför sjösättningen som för övrigt är på lördag. Och mitt vad det var i skogen precis vid vägen står 2 ruskigt stora älgar. Paniken paniken! Även om dom inte står just PÅ vägen tycker jag ändå det är läskigt. Dom är ju så himla stora. Om jag hade kommit på det hade jag stannat o tagit kort på dom. Fast äsch, vet inte om jag hade vågat. Ni får nöja er med en googlebild.



Sen vill jag bara snabbt lägga till en annan sak som hänt idag. Har nu i veckan jobbat i Drängsmark på fritids där. Känns alltid toppen när jag får jobba där.
Fick en sån fin komplimang idag som lät så här:

Barn nr 1 - Har du kille?
Jag - Jo det har jag
Barn nr 2 - Jag förstod väl det för du är så himla snygg.

Ja man tackar man tackar! Barn är söta när dom är ärliga. :) Om det handlar om nåt bra det vill säga.

Tack och hej, nu blire inlines med Lina.. eller en prommis om hon inte hittat sina inlines. Hoppas hon har det för jag vill åka. :D Jag som hämtade dom ur förrådet imorse ienkom för det.

Eh jo bara en sak till, när vi nu ändå snackar om djur. Inatt har jag sovit i samma säng som en häst. Enligt min dröm iaf. En gosig JÄTTEstorhäst. Mina drömmar spårar mer och mer... Jag vet inte men det kan ju iofs ha att göra med att Bosse låg där alldeles utmed mig. Men hur han förvandlats till en häst vet jag inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älgar, hästar, björnar... du verkar gilla djur du! :D

Härligt att vara ute i båten, även om den inte är i vattnet än. Men snart så!

Och SNART är det föreställning också! Så himla ball! :D

Puss

2008-05-29 @ 22:38:20
Postat av: pia

det är skumt när namnet bara försvinner... för jag är helt säker på att jag hade fyllt i det!

2008-05-29 @ 22:38:56
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Ida

Huvvaligen tur jag inte var med dig när du mötte de där bjässarna :)

2008-05-29 @ 23:25:19
URL: http://idos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0